امروز:6 اردیبهشت 1403

موتورولا از گوشی Moto X Play رونمایی کرد

موتورولا به تازگی دو گوشی هوشمند جدید از سری موتو ایکس را به بازار عرضه کرد. قیمت Moto X Play که تنها 279 دلار است در مقایسه با Moto X Style پایین تر بوده و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن بالا دارد. سنسور دوربین پشتی آن 21 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند با فلش دوگانه به کار گرفته شده است.

دوربین این گوشی به ادعای موتورولا با آیفون 6 برابری می کند و باتری آن نسبت به گوشی های دیگر مانند جی 4 3630 میلی آمپر در ساعت ظرفیت دارند که به طور کلی این گوشی از باتری 3630 میلی آمپر در ساعت بهره مند است. این گوشی هشت هسته ای دارای تراشه ی اسنپ دراگون 615 کوالکام و با فرکانس 1.7 گیگ با قابلیت 64 بیت بوده که با دو گیگابایت حافظه و شتاب دهنده گرافیکی Adreno 405 از سری گوشی های با قابلیت بالا به شمار می رود. از دیگر مزیت های این گوشی نسبت به دستگاه هایی شبیه گلکسی اس 6 سامسونگ سریع تر بودن 50 درصدی قابلیت توربو شارژ آن بوده که این گوشی را نسبت به دیگر گوشی های موتورولا متمایز کرده است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.