امروز:29 فروردین 1403

تصاویر موتو 360 2 در دستان یک از مدیران لنوو دیده شد

تا به اکنون تصاویر فراوانی از موتو 360 نسخه ی 2 منتشر شده است. این ساعت هوشمند همانند نسل اول خود وارد بازار خواهد شد و صفحه ای دایره ای شکل خواهد داشت. در گذشته تصاویر ساعت نشان دهنده ی یک بند پلاستیکی زیر ساعت بود و این کمی در ظاهر این ساعت مشکل ایجاد کرده است. اما دلیل این بند، استفاده از سنسور ها بوده است. به هر حال با این اطلاعات به نظر به زودی باید شاهد معرفی این ساعت باشیم. ماه دیگر زمان معرفی اولین نسل موتو 360 می باشد. به نظر باید در همین موقع منتظر معرفی نسل بعدی موتو 360 باشیم. به تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده است که یکی از مدیران لنوو ساعت جدید موتو 360 2 را پوشیده است. با آریامونز همراه باشید.

جمعه لنوو از گوشی جدید وایب شات پرده برداشت. یکی از مدیران این کمپانی در هنگام معرفی گوشی جدید لنوو ساعت موتو 360 2 را پوشیده بوده است. شاید شما بپرسید که چگونه این موضوع از این تصویر مشخص است. با دیدن این ساعت می بینید که کلید این ساعت به جای موقعیت 3، موقعیت 2 می باشد. این تغییری است که در نسل دوم موتو 360 به وجود آمده است.

Lenovo-executive-Dillon-Ye-is-caught-wearing-the-Motorola-Moto-360-2 (1)

ساعت موتو 360 2 دارای دو نسخه خواهد بود. نسخه ی S که ضخامت 38 میلیتر را خواهد داشت و با باتری 270 میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد و نسخه ی 4 میلیمتری که به باتری 375 میلی آمپری مجهز خواهد بود.

Lenovo-executive-Dillon-Ye-is-caught-wearing-the-Motorola-Moto-360-2

با آریامونز همراه باشید.