امروز:6 اردیبهشت 1403

برنامه کاربردی Clock در اندروید M برای نسخه KitKat

یکی از نرم افزار های اندروید که بصورت پیش فرض بروی آن قرار دارد ،Clock نام دارد. این نرم افزار به اموری چون کنترل ساعت و آلارم گوشی می پردازد و از دیگر امکانات آن می توان به داشتن تایمر نیز اشاره کرد. به تازگی نیز این اپلیکشین برای اندروید M در پلی استور عرضه می شود.

 

بالاخره کمپانی گوگل یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی و رسمی خود را که تاکنون فقط در نسخه های اصلی اندروید بود را در پلی استور در دسترس همه کاربران قرار داد تا آن دسته از کاربرانی که از نسخه های KitKat یا بالاتر استفاده می کنند نیز بتواند این نرم افزار را برروی سیستم عامل خود اجرا کنند، البته این را باید در نظر گرفت که امکانات و کارایی این نرم افزار ،همانند قبلا بوده و امکانات جدیدی به آن اضافه نگردیده اما تم آن تغییر کرده است.

 4.2-desk-clock

پس با این حساب کمپانی گوگل ،اپلیکیشن رسمی و محبوب خود را با اندکی تغییرات در تم و ظاهر آن در معرض عموم قرار داد ، البته همان تغییرات اندک در تم نیز باعث می شود تا کاربران زیادی را به خود جذب کند

اگر شما نیز می خواهید از این نرم افزار استفاده کنید، می توانید همین حالا از پلی استور اقدام به دانلود این نرم افزار کنید البته یادتان باشد که این نرم افزار در نسخه اندروید 4.4 و بالاتر قابل اجرا است.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.