امروز:1 اردیبهشت 1403

تغییر آیکون در آیفون 6 بدون جیلبریک

شاید شما هم بعد از چند مدت به این فکر افتاده اید که آیکون های گوشی خود را تغییر دهید. این امکان در گوشی های اندرویدی به راحتی با نصب برنامه هایی موجود هست. اما در آی او اس چگونه؟ آیا باید حتما جیلبریک کرد؟  جواب ما قطعا منفی است و بسیاری برای مسائل امنیتی قادر به جیلبریک کردن گوشی خود نیستند. ما در آریامونز برنامه ای را معرفی می کنیم که این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

برای تغییر آیکون برنامه های مختلفی وجود دارد که ما برنامه  Iconical را پیشنهاد می کنیم. این بنامه 1.99 دلار قیمت دارد و شما با استفاده از این برنامه می توانید آیکون هر برنامه را که بخواهید عوض کنید.

روش کار این برنامه به این صورت است که برای هر برنامه شورتکات درست کرده و به این صورت شما می توانید تصویر شورتکات را تغییر دهید. در زیر تصاویری از این برنامه را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم مفید واقع شود:

Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions (2) Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions (1) Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions