امروز:7 اردیبهشت 1403

دیگر راه فراری برای خلافکاران در اینستاگرام نیست

می دانید در اکثر کشور ها  ، سازمان های امنیتی و اطلاعاتی در فضای مجازی نظارت دارند امنیت در فضای مجازی همان مقابله با حمله های سایبری و تهدیدات احتمالی است در تازه ترین خبر های منتشر شده به لطف شبکه های اجتماعی شغل جدید با عنوان مامور یا افسر اینستاگرام به وجود آمده است در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

اداره پلیس شهر سن فرانسیسکو آمریکا فردی را استخدام کرده است که ماموریت وی گشت و گذار در شبکه اینستاگرام و پیدا کردن مجرمین احتمالی است.Eduard Ochoa  در ازای دریافت حقوق، اینستاگرام را برای یافتن جرائم و همچنین جمع آوری اطلاعات برای تحقیقات پلیس، زیر و رو می کند.

تلاش های این فرد باعث بازداشت  یک جوان 17 ساله به علت مالکیت غیر قانونی اسلحه شده است. همانطور که انتظار می رود، این جوان با گذاشتن عکس اسلحه های غیر قانونی شناسایی شده و دستگیر شده  افسر اینستاگرام پلیس سن فرانسیسکو و همچنین تیم تحقیقات سایبری او به خاطر تلاش هایشان روی یک پرونده تیر اندازی نیز توسط انجمن افسران پلیس این شهر مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته اند. برای خودنمایی دست به کار های در فضای مجازی می زدنند که متاسفانه فکر اینجایش را دیگر نکرده بودند.

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری