امروز:30 فروردین 1403

اپلیکشن های نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس برای کسانی که قادر به تهیه این دو فبلت نیستند

مدتی است که از رونمایی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس و در بازار آمریکا و تایوان عرضه شده است. اما نه تنها به علت عرضه نشدن در بازارهای دیگر جهانی بلکه بخاطر قیمت بالای این دو فبلت هنوز بسیاری از مشتاقان این دو گوشی نتوانسته اند از نزدیک با آن ها کار کنند و قابلیت های آن را ببینند.

سامسونگ راهکاری را برای این مساله در نظر گرفته و دو برنامه با نام های Galaxy Note 5 Experience و Galaxy S6 Edge + Experience در گوگل پلی قرار داده است تا تمامی علاقمندان این دو فبلت بتوانند قابلیت های آن ها را لمس کنند. که البته کسانی قابلیت اجرای این دو برنامه را بر روی گوشی خود خواهند داشت که اندروید گوشی آنها بالای 4.1، وضوح تصویر بالای 720p، 1 گیگابایت رم و چیپستی با کلاک بالای 1.4 گیگاهرتز داشته باشد.

یکی از مزایای ویژه نوت 5 قلم آن است که با این نرم افزارها می توانید تجربه استفاده از S Pen را کسب کنید. مثلا می توانید از منوی Air Command قابلیت نوشتاری و قابلیت جدید اسکرول با قلم را انجام دهید.

همچنین می توانید یک دید 360 درجه از سطح گوشی داشته باشید.

در برنامه Galaxy S6 Edge + Experience میتوانید صفحه خم، اپلیکیشن People Edge، قابلیت بیدار کردن گوشی با کشیدن انگشت، دوربین و ویژگی پخش زنده آن، شارژ سریع و شارژ بی سیم سریع را تجربه کنید.

اپلیکیشن Galaxy Note 5 Experience را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن Galaxy S6 Edge + Experience را از اینجا دانلود کنید.

fetchtn

unnamed

unnamed2

unnamed3

unnamed4

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید