امروز:6 اردیبهشت 1403

تمام گوشی ها می توانند از اپلیکیشن دوربین لومیا استفاده کنند

ابتدای سال 2015 اعلام شد که اپلیکیشن دوربین لومیا برای تمام ابزارهای مجهز به ویندوز 10 عرضه خواهد شد و اکنون قبل از عرضه رسمی ویندوز 10 این اپلیکیشن برای گوشی هایی با ویندوز فون ارائه شده است . با آریامونز همراه باشید ….

شرکت مایکروسافت می خواهد اپلیکیشن Lumia Camera را برای کامپیوتر ، تبلت و گوشی های مبتنی بر ویندوز 10 ارائه کند . قبل از این که ویندوز 10 عرضه شود کاربران ویندوز فون 8.1 هم می توانند این اپلیکیشن را دانلودو از قابلیت های آن بهره مند شوند .

کاربران اسمارت فون های Ascend W1 هواوی و ATIV SE سامسونگ تست هایی را انجام داده اند و در این تست مشخص شده است که تمام قابلیت های اپلیکیشن دوربین لومیا در اختیار آنها قرار نمی گیرد و فقط مختص تلفن های لومیا مایکروسافت می باشد . قابلیت هایی چون تنظیم فوکوس و میزان نوردهی باعث کرش کردن اپلیکیشن دوربین می گردد و انتظار داریم که این نقایض با آپدیت جدید مرتفع شود .

اپلیکیشن دوربین لومیا به کاربران امکان می  دهد که تنظیمات عکس هایشان را سفارشی سازی کنند و هم چنین امکانات متنوعی چون عکاسی HDR که در قالب Rich Capture وجود دارد ارائه می گردد که در آن چند عکس با نوردهی مختلف گرفته می شود و براساس تنظیمات خاص ترکیب می گردند .

اگر گوشی با ویندوز فون دارید اپلیکیشن دوربین لومیا در دسترس شما خواهد بود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم