امروز:20 اردیبهشت 1403

شرکت ادوبی برنامه ی جدید فوتوشاپ برای موبایل را در اکتبر معرفی خواهد کرد

در حال حاضر ادبی فتوشاب بهترین نرم افزار ویرایش تصویر برای کامپیوتر می باشد. این برنامه با ویژگی های کامل خود هر کاربری را به سوی خود جذب می کند. اما نسخه ی موبایل فوتوشاپ کارایی بسیار پایینی دارد و اصلا با نسخه ی کامپیوتر آن قابل مقایسه نیست. شما اگر با این برنامه بر روی موبایل کار کرده باشید حتما به این نکته پی خواهید برد. از امکانات برنامه در حال حاضر موبایل فتوشاپ می توان به افکت گذاری و چند مورد دیگر اشاره کرد. اما به نظر ادوبی برای گوشی های هوشمند برنامه ی پیشرفته تری را در نظر دارد. بر اساس گزارش های رسیده این کمپانی قصد دارد که در ماه اکتبر در کنفرانس MAX خود برای توسعه دهندگان ، از نسخه ی جدید فتوشاپ پرده بر دارد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های رسیده ادوبی در ماه اکتبر از فتوشاپ جدید خود برای موبایل پرده برداری می کند. بر اساس این خبر ادوبی در کنفرانس MAX ابتدا از نسخه ی iOS برنامه ی جدید فتوشاپ برده برداری خواهد کرد و سپس برنامه اندروید راهی بازار خواهد دش.

برنامه جدید با ویژگی های جدید خواهد آمد و کاملا رایگان خواهد بود. از جمله امکانات این اپ می توان به پشتیبانی از ادیت کردن با تاچ اسکرین و ابزار های ادیت همانند گذشته و در نهایت امکان تشخیص صورت نیز به این برنامه اضافه شده است. با امکان تشخیص چهره می توانید یک لبخند بر روی صورت یک فرد ایجاد کنید که یک امکان بسیار خوب این برنامه خواهد بود.

برنامه ی در حال حاضر فتوشاپ یک برنامه ی پولی است و برای نصب آن باید 10 دلار خرج کنید اما این برنامه در ماه می به خاطره سپرده شد. بر اساس گزارش های ادوبی در ان ماه این شرکت در حال کار بر روی یک پروژه ی جدید به نام Project Rigel می باشد. بر اساس این پروژه یک کاربر می تواند یک پروژه را در کامپیوتر آغاز کند و در نهایت در گوشی ادامه ی کار خود را انجام دهد و این به وسیله ی حساب ابر ادوبی یعنی Creative Cloud ممکن خواهد بود.

Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October (1) Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October (2) Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October (3) Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October (4) Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October (5) Adobe-will-introduce-a-new-mobile-Photoshop-app-in-October