امروز:5 اردیبهشت 1403

کنترل دسترسی های برنامه های اندرویدی با parasol؛افزایش امنیت اندروید ها

اگر با ما همراه بوده باشید حتما می دانید که در گذشته مقایسه ای بین آی او اس و اندروید انجام دادیم و یکی از مشکلات بزرگ اندروید را دسترسی های اجباری بسیاری از برنامه ها بر شمردیم. اینک زمان آن رسیده است که حداقل امنیت را برای دستگاه های اندرویدی ایجاد کنیم. برای این کار برنامه Parasol یک برنامه ی بسیار عالی خواهد بود. با این برنامه می توانید گوشی خود را اسکن کنید و برنامه هایی که دسترسی بیش از حد را داشته اند را دیده و دسترسی های مربوطه را قطع کنید. این برنامه به شما اجازه خواهد داد که تمامی دسترسی های هر برنامه را دیده و به راحتی هر کدام را که حریم شخصی شما را نقض می کند را غیر فعال کنید. با آریامونز همراه باشید.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که اندروید خود را به موتور بررسی کننده ی اجازه های دسترسی برنامه های اندروید ی تبدیل کرده و هر کدام را که ناقض حریم شخصی خود دانستید لغو کنید. این برنامه در حال حاضر 10000 برنامه را پشتیبانی می کند که هر روز با با پشتیبانی این برنامه و فیدبک های کاربران بیشتر می شود.

به هر حال این برنامه در نسخه های اولیه ی خود می باشد. این برنامه در حال حاضر فقط اندروید 5 و ورژن های بالاتر آن را پشتبانی میکند.

دانلود برنامه ی parasol

 

Parasol-screenshots (1) Parasol-screenshots (2) Parasol-screenshots (3) Parasol-screenshots (4) Parasol-screenshots