امروز:31 فروردین 1403

آپدیت کنید: برنامه ی اینستاگرام با تغییرات زیادی در بخش دایرکت مسیج بروز شد

اینستاگرام یک شبکه ی اشتراک تصاویر است و شما باید برای هر اقدامی در این شبکه تصویری داشته باشید. چه از چت مستقیم و یا ارسال پست. به طور کلی این اصل و بنیاد این شبکه ی اجتماعی عکس است. در گذشته حتما شما با این امکان ایستاگرام آشنایی داشته اید. این امکان به شما قابلیت ارسال عکس برای افراد خاصی به صورت دایرکت مسیج می باشد. بعد از ارسال تصویر می توانستید زیر آن تصویر به تبادل نظر و چت بپردازید. اینک اینستاگرام در آپدیت جدید خود این قابلیت را بیش از پیش گسترش داده است. با آریامونز همراه باشید.

ویژگی دایرکت ادمین اینستاگرام در سال 2013 معرفی شد. این قابلیت همانطور که بیان شد برای چت بوده و این یک قابلیت برای ارتباط بیشتر دوستان بود. اما شما برای این که بحث در مورد یک عکس را آغاز کنید حتما باید تصویر خود را آپلود می کردید. اینک شما در این برنامه می توانید تصاویر دیگران را در دایرکت مسیج ارسال کنید و پیرامون آن صحبت کنید.

instagram-direct-update-006-1280x720-600x338

با این قابلیت به نظر استفاده از دایرکت مسیج بیش از پیش شود. این امکانی است که باید اینستاگرم از ابتدای ایجاد بخش دایرکت مسیج می داشت. به هر حال باز هم جای شکر باقی است که بعد از 1 سال این ویژگی نیز اضافه شد. بر اساس آمار منتشر شده 85 میلیون از این ویژگی اینستاگرام استفاده می کنند که در برابر 300 میلیون کاربر این شبکه مقدار کمی است . این تعداد کمتر از 30 درصد می شود.

instagram-direct-update-004-630x354

شما می توانید ورژن جدید اینستاگرام را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.