امروز:10 فروردین 1403

اضافه کردن قفل اثر انگشت به گوشی های اندرویدی بدون سنسور اثر انگشت

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های مهم پرچم داران امروزی وجود حسگر اثر انشگت در اکثر آنها می باشد. اما این حسگر اثر انگشت به این جا ختم نمی شود بلکه بسیاری از گوشی های میان رده نیز به حسگر اثر انشگت مجهز شده اند. اما با این پیشرفت تکنولوژی آیا نمی توان حسگر اثر انگشت را برای گوشی های قدیمی با استفاده از دوربین به کار برد؟ قطعا پاسخ مثبت است. برنامه ی جدید App lock Finger Print به راحتی به شما این امکان را می دهد. با آریامونز همراه باشید.

بسیاری از سازندگان موبایل گوشی های با حسگر اثر انگشت را در روی دکمه ی هوم قرار می دهند. البته شرکت هایی نیز در کنار گوشی نیز قرار میدهند. همچنین شرکت هایی نیز سنسور اثر انشگت را در پشت گوشی و در زیر دوربین قرار می دهند. اما اینک ما شما را با برنامه ای معرفی می کنیم که به نظر یک سنسور در پشت گوشی شما اضافه خواهد کرد.

برنامه ی App lock Finger Print برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد که از دوربین گوشی های هوشمند خود به عنوان یک سنسور اثر انگشت استفاده کنید.

برای دانلود برنامه ی App lock Finger Print می توانید از این لینک استفاده کنید.

Finger-Print-App-Unlock-images (1) Finger-Print-App-Unlock-images Finger-Print-App-Unlock-images (6) Finger-Print-App-Unlock-images (5) Finger-Print-App-Unlock-images (4) Finger-Print-App-Unlock-images (3) Finger-Print-App-Unlock-images (2)