امروز:31 فروردین 1403

آیپد مینی اپل از فروشگاه آنلاین این شرکت حذف شد

با عرضه شدن تبلت های جدید و سریع تر از سوی شرکت اپل و یا کمپانی های رقیب دیگر جایی برای آیپد مینی اپل در بازار نمی باشد . آیپد مینی اپل با صفحه نمایش 7 اینچی رزولیشن پایینی دارد و از سایر تبلت های موجود اپل ضعیف تر است . با آریامونز همراه باشید …

آیپد مینی اپل اولین تبلت شرکت اپل است که با عرضه iOS6 در سال 2012 پس از معرفی آیفون 5  وارد بازار شد ، اما به خاطر رزولیشن پایین و پردازنده ضعیف آن و … استقبال کمی از آن شد . شرکت اپل تصمیم گرفت این تبلت 32 بیتی خود را از فروشگاه آنلاینش حذف و بدین ترتیب بدون سر و صدا این آیپد را از رده خارج کند .

با روی کار آمد فبلت ها که تمام قابلیت های اسمارت فون ها و تبلت ها را دارند ، فروش آیپد مینی های شرکت اپل کمتر شده است و اپل دیگر دلیلی برای تولید و فروش آیپد مینی خود نمی بیند و به همین دلیل آن را از فروشگاه خود حذف کرد . مطمئنا شرکت اپل محصول جدیدی را از این نسل از دستگاه ها با سیستم عامل iOS9 عرضه نخواهد کرد .

اگر کاربران علاقه مند به خرید آیپد شرکت اپل باشند یا باید آیپد با صفحه نمایش رتیتا 200 دلاری اپل را بخرند یا آیپد با تاچ آیدی (حسگر اثرانگشت ) 300 دلاری این شرکت را تهیه کنند . هر دو این آیپدها در فروشگاه آنلاین اپل و در بازار موجود است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم