امروز:1 اردیبهشت 1403

انتشار تصاویر تائید شده از آیفون 6s، صفحه فلزی و بدون دوربین دوگانه

اگر یادتان باشد اولین تصویری که از آیفون 6S منتشر شد حاکی از تعبیه دو دوربین در این دستگاه بود.پس از آن اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل می خواهد با توجه به قرادادهایی که با شرکتهای دوربین سازی دارد اولین اسمارت فون خود را با دو دوربین روانه بازار کند. این تنها خبری نبود که در این رابطه منتشر شد. پس از آن نیز این خبر منتشر شد که سامسونگ نیز برای تولید دوربینهای دوگانه خود به سراغ اپل آمده است.

این اخبار در وب سایت  9to5Mac منتشر شده که اخبار دقیقی را در رابطه با اپل منتشر می کند.

این سایت امروز تصاویری از آیفون 6S را به نمایش گذاشته است که نشاندهنده بدنه فلزی آن است.

به دلیل آنکه سایت مذکور سایت معتبری است که آخرین اخبار مربوط به اپل را منتشر می کند بنابراین می توان از این تصاویر مطمئن بود. همانطور که انتظار می رفت طراحی نسل S طراحی عوض نشد و تنها ممکن است این گوشی کمی باریک تر از اس 5 باشد. در سایت 9to5Mac آمده است که  رنگ خاکستری آیفون 6 تیره تر از مدل کنونی آن خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید اپل پتنتی را ثبت کرده بود که می‌توانست قسمت های پلاستیکی بر روی بدنه آیفون که برای آنتن دهی طراحی شده است را محو کند. خبرها حاکی از ان است که امکان استفاده از این پتنت برای آیفون 6S وجود ندارد و ممکن است در نسلهای بعدی این امکان فراهم شود.

gsmarena_001 gsmarena_002 gsmarena_003 gsmarena_004

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره