امروز:9 فروردین 1403

اپل از استفاده قاب پلاستیکی در آیفون 5 سی راضی نبوده است ، از پلاستیک در آیفون 6 سی استفاده نمی شود

شرکت اپل دو سال پیش اسمارت فونی با قاب پلاستیکی به نام  iPhone 5c عرضه کرد . این گوشی مدل پلاستیکی و ارزان تر آیفون 5 اس است و اکثر قابلیت های اسمارت فون 5 اس را دارد .

در گوشی  iPhone 5c به جای استفاده از فلز و شیشه از پلی کربنات در رنگ های مختلف استفاده شده است .شایعات جدیدی به گوش می رسد که شرکت اپل دیگر نمی خواهد از پلاستیک  استفاده کنید و همانند گذشته برای تولید آیفون هایش از فلز استفاده می کند . با آریامونز همراه باشید…

این گوشی هوشمند مانند نسل اول آیفون از نمایشگر 4 اینچی استفاده می کند اما تفاوتش با نسخه قبلی این است که از فلز مانند آیفون 6 استفاده شده است که هم شیک است و هم حس اپل را به کاربر می دهد .

در سال 2013 که گوشی آیفون 5 سی معرفی شد از پلی کربنات در رنگ های مختلف استفاده شده بود که طراحی صنعتی خوبی به  حساب می آمد . اپل این گوشی را با هدف قیمت پایین و استفاده بهتر از رنگ ها عرضه کرده بود . این گوشی ها دو نسخه 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی داشت و 32 و 64 گیگابایت در این گوشی ها به خاطره پیوست .

این گوشی نتوانست انتظارات اپل را برآورده کند و مانند سایر تولیدات اپل موفق نبود .حالا اپل تصمیم دارد همانند قبل از فلز برای تولید اسمارت فون هایش استفاده کند که تاثیر بیشتری بر فروش دارد .

برخی می گویند تاچ آیدی ( حسگر اثرانگشت ) به آیفون 6 سی اضافه می شود . این  حسگر امسال در گوشی آیفون پی عرضه شد . بین شایعات اختلاف هایی وجود دارد برخی معتقدند که این گوشی با همان صفحه نمایش 4 اینچی عرضه می شود و برخی می گویند از صفحه نمایش دیگری در این گوشی استفاده می شود و توسعه دهندگان را بهانه می کنند .

نظر شما چیست ؟ اپل چه سیاستی در پی می گیرد و چه تغییراتی در گوشی آیفون 6 سی وارد می کند ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم