امروز:9 فروردین 1403

تصاویر فاش شده از آیفون 6s صورتی رنگ

بدون شک این روزها متعلق به نسل بعدی آیفون می‌باشد و هر روز اخبار و شایعات جدیدی از این گوشی در فضای وب دست به دست می‌شوند. از خبر دوربین دوگانه و تکذیب آن و فاش شدن قاب این گوشی همه گواه بر این هستند که به زمان معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم. در این میان شایعاتی عجیب هم به چشم می‌خورند که تولید آیفون 6s صورتی رنگ از جمله این خبرهاست.

به تازگی تصاویری فاش شده‌اند که اگر واقعی باشند، باید منتظر آیفون صورتی رنگ باشیم. همچنین این تصاویر علاوه بر رنگ فاش کردن رنگ‌بندی آیفون 6s، خبر شبیه بودن طراحی آیفون 6s به طراحی آیفون 6 را نیز تایید می‌کنند.

پیش از این اپل در آیفون 5c سعی کرد که یک آیفون با رنگ‌بندی‌های متفاوت عرضه کند اما اینکه حالا چه شده که اپل تصمیم گرفته است تجربه ناموفق آیفون 5c را در آیفون 6s به نحوی دیگر تکرار کند مشخص نیست. اما به احتمال زیاد هدف اپل از تولید آیفون 6s در رنگ صورتی جلب نظر خانم‌ها و یا پاسخ به سلیقه چینی‌ها می‌باشد.

البته بر خلاف آیفون 5c، جنس بدنه آیفون 6s همان آلمینیوم است و با اینکه رنگی کردن آلمینیوم فرآیند پیچیده‌ای دارد ولی این امر باعث نشده اپل از انجام این کار خود داری نماید البته پیش از اپل، اچ‌تی‌سی نیز گوشی‌هایی در رنگ‌بندی مختلف و با بدنه فلزی تولید کرده بود.

بر اساس شایعات موجود آیفون 6 اس در 27 شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

 

Pink-iPhone-6s-incoming-Heres-what-it-might-look-like (1)

 

 

 

 

Pink-iPhone-6s-incoming-Heres-what-it-might-look-like

 

 

 

Pink-iPhone-6s-incoming-Heres-what-it-might-look-like_1

 

 

 

Pink-iPhone-6s-incoming-Heres-what-it-might-look-like_3

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.