امروز:31 فروردین 1403

نسل دوم اپل واچ با نام Apple Watch 2 صفحه نمایش مربعی خواهد داشت

کاربران از ساعت های هوشمند با نمایشگر گرد استقبال خوبی کردند و انتظار می رفت شرکت اپل هم اولین ساعت هوشمندش را با صفحه نمایش گرد به بازار عرضه کند . اما برخلاف انتظارات اولین اپل واچ با صفحه نمایش چهارگوش عرضه شد . بسیاری از کاربران اپل واچ منتظر هستند نسل دوم ساعت هوشمند اپل با صفحه نمایش گرد روانه بازار شود اما براساس اخباری که منتشر شده است ، شرکت اپل تصمیم دیگری دارد .

هنوز خبر رسمی از سوی شرکت اپل منتشر نشده است اما براساس اخبار منتشره از یک سایت کره ای ، شرکت اپل می خواهد  Apple Watch 2 را با صفحه نمایش مربعی و چهارگوش و با رزولوشن مشابه نسل اول تولید کند و در واقع شکل چهارگوش اپل واچ اصلی حفظ خواهد شد .

q11

علاوه بر ساعت هوشمند شرکت اپل ، دوشرکت ال جی و سامسونگ هم به فکر تولید ساعت هوشمند هستند و قصد دارند برای نمایشگر ساعت شان از صفحه نمایش با فناوری P-OLED استفاده کنند . البته قرار است سامسونگ و ال جی با هم همکاری کنند و پنل های P-OLED موردنیاز برای صفحه نمایش ساعت هوشمند جدید شرکت اپل را تولید کنند .

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم