امروز:7 اردیبهشت 1403

احتمال معرفی نسل جدید iPod touch با پردازنده 64 بیتی ،تا فردا

اخیرا احتمال معرفی نسل جدید iPod touch با پردازنده 64 بیتی ،تا فردا شایعه شده و کمپانی اپل در حال آماده سازی تدارکات برای رونمایی از این محصول می باشد.

طبق شایعات iPod touch دارای پردازنده ی گرافیکی سری A می باشد و در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد. البته این تاریخ قبلا نیز در یک تصویر تبلیغاتی مشاهده شده بود.

این شایعات در حالی منتشر شده اند که هنوز اطلاعاتی به طور رسمی از این محصول با پردازنده سری A اعلام نگردیده است، iPhone 5S از پردازنده A7 برخوردار است و به همین دلیل شاید این محصول به A7 نیز مجهز شود.

نسل قبلی iPod touch دارای پردازنده A5 و iPhone 5C از تنها دستگاه هایی هستند که با پردازنده های 32 بیتی عرضه شده اند و احتمال ورود گوشی iPhone 6C نیز تا سال آینده وجود دارد.

رنگ های در نظر گرفته شده برای این محصول ؛ صورتی،طلایی و سرمه ای می باشد و احتمالا در مدل های دیگر این نسخه مانند iPod shuffle نیز همین رنگ ها وجود خواهد داشت. اما تغییرات سخت افزاری در آن ها صورت نمی گیرد.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.