امروز:10 فروردین 1403

بنچمارک گیگ بنچ نشان می دهد که آیفون 6‎اس از رم 1 گیگ بهره می برد

بعد از معرفی آیپد ایر 2 با رم دو گیگابایت ، شایعات پیرامون رم آیفون 6‎اس بیتشر شد و رم این گوشی را 2 گیگابایت می دانست. بسیاری از شایعات به دلیل آن منتشر می شد که رم 2 گیگابایت در آیپد ایر 2 را می دیدند. اما آیا واقعا این گونه خواهد بود؟ این جوابی است که باید از اپل پرسید اما در حال حاضر بنچمارک گیگ بنچ این قضیه را رد می کند. با آریامونز همراه باشید.

در مقایسه ی گوشی های اندرویدی با آیفون اپل یکی از بحث های مهم بحث رم گوشی بوده است. به گونه ای که ما در تازه ترین مقایسه ی آیفون 6 و گلکسی اس 6 به این نکته اشاره کردیم که نمی توان فقط بر روی کاغذ رم ها را مقایسه کرد و در نهایت در بخش رم ، رم 4 گیگابایت گلکسی اس 6 با رم 1 گیگابایت آیفون 6 برابر شد. دلیل را می توان سیستم عامل بهینه شده ی آی او اس دانست. اما با این وجود بسیاری بر این باور بودند که آیفون رم 2 گیگابایت DDR4 را در گوشی آیفون 6S خود استفاده خواهد کرد. اما در جدیدترین بنچمارک گیگ بنچ رم این گوشی همچنان یک رم 1 گیگابایتی است.

همانطور که در تصاویر زیر مشخص است آیفون 6S با شماره مدل آیفون 8.2 با رم 1 گیگابایت می باشد. به هر حال باید منتظر معرفی آیفون 6‎اس به همراه آیفون 6 اس پلاس باشید و همچنین باید بدانید که در جدیدترین اطلاعات وجود آیفون 6C رد شده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این اطلاعات صحیح می باشد.

f-a ip