امروز:6 اردیبهشت 1403

بنچمارک جدید از آیفون 6‎اس ؛رم 2 گیگابایت و پردازنده ی 3 هسته ای

آیفون 6‎اس یک ماه الی 2 ماه دیگر معرفی می شود. آیفون جدید بر اساس اطلاعات باید شاهد یک رم 2 گیگابایتی باشد. اما در گذشته در مطلبی بیان شد که اپل قصد استفاده از رم 2 را نداد و آیفون 6‎اس همچنان از رم 1 گیگابایتی بهره می برد. به تازگی در بنچمارک گیگ بنچ نمونه اولیه ی آیفون 6‎اس مورد تست قرار گرفته است و اینک باید منتظر معرفی آیفون 6 اس با مشخصات جالبی باشیم. با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید در گذشته دو ویژگی جدید آیفون 6 اس ، رم 2 گیگابایتی و تکنولوژی فورس تاچ دانسته می شد. اما امروز در بنچمارک گیگ بنچ شاهد مشخصات جالبی بودیم. بر اساس این بنچمارک رم این دستگاه یک رم 2 گیگا بایتی خواهد بود و همچنین پردازنده ی آیفون 6 اس یک پردازنده ی 3 هسته ی  با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز که به نام A9 خواهد بود.

بر اساس این بنچمارک آیفون 6 اس در تست تک هسته ای امتیاز 1811 را ثبت کرد و در بخش چند هسته ای امتیاز 4577 را ثبت کرده است.

بر اساس این بنچمارک آیفون 6 اس در بخش تک هسته قطعا از حریف خود یعنی گلکسی اس 6 اج پیشتاز است. گلکسی اس 6 اج در بخش تک هسته ای امتیاز 1492 را در گیگ بنچ ثبت کرده است اما در بخش چند هسته ای این گلکسی اس 6 اج است که از آیفون پیشتاز خواهد بود. در بخش چند هسته ای گلکسی اس 6 اج امتیاز 5077 را کسب کرده است.

اینک دو تست بنچمارک وجود دارد و آن که کدام درست است را باید منتظر معرفی این محصول توسط اپل باشیم. بنچمارک اول منتشر شده رم این دستگاه را 1 نشان می دهد و در بنچمارکی که امروز منتشر شده است رم آیفون 6 اس یک رم 2 گیگابایتی با یک پردازنده ی 3 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی می باشد. کدام صحیح است؟ با ما همراه باشید.

 

انتظار می رود ه آیفون 6 اس در 9 سپتامبر معرفی شود.