امروز:10 فروردین 1403

منبع داخل فاکسکان: گوشی آیفون 5 اینچی نیز در راه است

به تاریخ معرفی آیفون 6اس در حال نزدیک شدن هستیم. همانطور که می دانید به محض نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون جدید اخبار ها و شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر می شود. البته باید این نکته را نیز متذکر شوم که شایعات پیرامون آیفون همیشه پا بر جا هست. در جدیدترین شایعات و اطلاعات منتشر شده در مورد آیفون گفته می شوذ که یک منبع داخل فاکسکان،شرکت مونتاژ کننده وسایل الکتریکی، از گوشی آیفون جدیدی به غیر از آیفون 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خبر داده است. بر اساس اطلاعات این منبع آیفون دیگری نیز وجود دارد که صفحه نمایش آن 5 اینچ می باشد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منبع این خبر، آیفون جدید به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080x 1920  مجهز است. بنا بر اطلاعات، این صفحه نمایش تراکم پیکسلی 441 را دارا می باشد. این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسل مجهز است و همچنین به یک فلاش دوگانه مجهز خواهد بود.

در صورتی شما دوربین 12 مگاپیکسل بخواهید باید آیفون 6 اس پلاس را تهیه کنید. در گذشته اطلاعاتی پیرامون این گوشی منتشر شد.  بر اساس اطلاغات آیفون 6 اس قرار است با یک نمایشگر اچ دی و آیفون 6 اس پلاس یک نمایشگر فول اچ دی مجهز خواهد شد و بر اساس اطلاعات امروز باید منتظر یک گوشی با نمایشگر 5 اینچی و رزولوشن فول اچ دی باشیم.

تصویر زیر تصویر درز کرده از فاکسکان می باشد. دلیل این که تصویر واقعی را مشاهده نمی کنید، ممنوعیت حمل نقل موبایل و … در داخل این کارخانه می باشد.

5-a
انتظار داریم گوشی آیفون 6S در روز 9 سپتامبر(18 شهریور ) معرفی شود.