امروز:30 فروردین 1403

منابع داخل اپل: آیفون 6S با دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

یکی از شایعاتی که بسیار پیرامون گوشی آیفون جدید شنیده می شود دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس می باشد. اما این ویژگی هنوز تایید رسمی نشده است. به تازگی یک منبع از داخل اپل دوربین 12 مگاپیکسلی را تایید کرده است و اطلاعات بیشتری را پیرامون دوربین این گوشی منتشر کرده است. در کال حاضر اپل بر روی اخرین گوشی آیفون خود یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می کند. منبع این خبر supply chain بوده که با بیزنس اینسایدر صحبت کرده است. با آریامونز همراه باشید.

supply chain در مورد دوربین جدید آیفوی یعنی دوربین آیفون 6 اس  گفته است که این دوربین از لنز 5 قطعه ای بهره می برد. این 5 قطعه از پلاستیک ساخته شده اند و قیمتی حدود 1 دلاد دارند. این لنز در زیر یک شیشه ی سفایر یا الماس کبود قرار می گیرند که دوربین را در برابر خش های احتمالی مصون نگه می دارد. این لنز ها به افزایش میزان نور کمک می کنند و باعث می شوند که تصاویر واقعی تر گرفته شود.

در حال حاضر بعضی از سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی مانند وان پلاس از دوربین های با لنز 6 قطعه ای استفاده می کنند که کیفیت بالاتری دارند و supply chain در مورد آیفون بعدی این موضوع را رد کرد و گفته است که ممکن است لنز 6 قطعه ای در آیفون 7 مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات آیفون بعدی در روز 9 سپتامبر معرفی خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.