امروز:31 فروردین 1403

آیفون 6C طراحی بسیار مشابه به آیفون 5C را خواهد داشت

اپل با روی کار آمدن تیم کوک تغییرات جدی ای به خود دید. تغییراتی که بعضا با شکست رو به رو شد. از جمله شکست های اپل، می توان به گوشی آیفون 5c اشاره کرد. گوشی ای که مشتری زیادی برای آیفون به وجود نیاورد. این گوشی مورد استقبال قرار نگرفت و دلیل اصلی آن کیفیت بدنه ی آن بود. این گوشی از پلاستیک ساخته شده بود و این چیزی بود که از آیفون 5S این گوشی را متمایز می کرد. در مورد قیمت هم قیمت این گوشی کمی از نسخه ی اصلی آیفون 5 کمتر بود و در کل چیزی برای ترغیب مشتریان نداشت. در گذشته ما از معرفی گوشی آیفون 6c در کنار آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس سخن گفتیم. اما در همه موارد به طراحی متفاوت گوشی آیفون 6C اشاره داشتیم. اما بر اساس گزارش های رسیده از داخل فاکسکان طراحی گوشی آیفون 6c همانند گوشی آیفون 5c می باشد. با آریامونز همراه باشید.

در سال گذشته در همین زمان اپل از گوشی های جدید آیفون با سایز های جدید و در دو مدل پرده برداشت. مدل اصلی آیفون 6 یک گوشی 4.7 اینچی شد و مدل پلاس آن یک گوشی 5.5 اینچی بود. این یک تغییر استراتژیک در اپل بود که با روی کار آمدن تیم کوک به سرانجام رسید. این تغییر یک تغییر خوب بود و بسیاری به این آیفون جدید روی آوردند.

اپل در گذشته آیفون 5C را معرفی کرد که مورد استقبال قرار نگرفت. این گوشی به نظر درس عبرتی برای اپل بود. اما بر خلاف انتظار آیفون 6c با طراحی مشابه آیفون 5C راهی بازار می شود. به  گونه ای که منابع داخل فاکسکان از این که شما ممکن است بتوانید از قاب های آیفون 5C بر روی آیفون 6c استفاده کنید صحبت می کنند. به هر حال باید دید که در روز 9 سپتامبر اپل چه برنامه ای برای معرفی آیفون 6c  دارد.

قطعا معرفی این گوشی با شکست رو به رو نخواهد شد زیرا که این گوشی یک گوشی 4 اینچی خواهد بود و این باعث علاقمندی کاربران خواهد شد.