امروز:10 فروردین 1403

آیفون 6‎اس و آیفون 6اس پلاس به دوربین 12 مگاپیکسل با فیلم برداری 4K و فلش خاص دوربین جلو عرضه می شوند

تا به حال در مورد آیفون جدید اطلاعات زیادی منتشر شده است. از جمله مطالبی که بسیار منتشر شده و از منابع مختلف باز گو شده است دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس است. البته هر روز که به زمان معرفی آیفوه 6 اس نزدیک می شویم، منابع دقیق تری پیرامون آیفون و دوربین آن اظهار نظر می کنند. اینک 9to5Mac ، دوربین آیفون جدید را 12 مگاپیکسلی دانسته است. با آریامونز همراه باشید.

9to5Mac یکی از منابع معتبر در مورد اخبار اپل می باشد. تا به حال خبر های پیرامون دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6 اس منتشر شده است. اینک نیز این خبر توسط 9to5Mac منتشر شده است. 9to5Mac می گوید که آیفون های جدید، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس، به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسل جدید با قابلیت فیلمبرداری 4k مجهز خواهند شد. ویژگی فیلم برداری 4K چیز جدید در بین گوشی های جهان نیست و اپل اولین گوشی نیست اما پشتیبانی از این فیلم برداری به کیفیت دوربین و فیلم برداری این گوشی خواهد افزود. علاوه بر این 9to5Mac در مورد دوربین سلفی این گوشی نیز گفته است که کیفیت این دوربین نیز افزایش خواهد یافت اما هیچ عددی پیرامون آن مطرح نشده است. همچنین دوربین جلو به فلش مجهز خواهد بود. نه فلش های مرسوم!! بلکه در هنگام عکس برداری صفحه نمایش روشن شده و نور بیشتری را آزاد می کند.

دیشب اپل دعوتنامه ی مراسم معرفی محصولات جدید خود را ارسال کرد. بر طبق این زمانبندی اپل در 18 شهریور گوشی آیفون جدید خود را معرفی می کند. همچنین از این گوشی می دانیم که به احتمل بسیار زیاد با رم 2 گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین خبر های پیرامون آیفون 6c با ظاهری مشابه آیفون 5c نیز منتشر شده است.