امروز:10 فروردین 1403

ویدئوی زنده مراسم معرفی آیفون 6s اپل از مرورگر اج ویندوز 10 نیز پخش خواهد شد

اگر در سال های گذشته اشتیاق دیدن مراسم معرفی آیفون جدید اپل را داشته اید و نتوانستید حتما می دانید که مشکل اصلی چه بوده است. شما برای دیدن مراسم اپل باید حتما یک دستگاه اپلی داشته باشید. اما به نظر در سال جدید و برای آیفون 6 اس قضیه فرق کرده است و شما می توانید با داشتن ویندوز 10 و مرورگر اج آن این کنفرانس را به صورت زنده مشاهده کنید. با اریامونز همراه باشید.

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید شما می توانید بر روی دیوایس های مختلف اپلی مراسم معرفی آیفون 6 اس را به صورت زنده مشاهده کنید. شما باداشتن یک دیوایس اپلی با ios 7 به بالا می توانید با مرورگر safari به راحتی این مراسم را ببنید. همچنین شما می توانید با اپل تی وی نیز این مراسم را ببنید. اما برای دیدن مراسم اپل امسال شما می توانید با مرورگر اج ویندوز 10 خود به سایت اپل مراجعه کرده و بدون هیچ برنامه ی جانبی ای مستقیم مراسم را مشاهده کنید. شما برای نصب ویندوز 10 بر روی دستگاه خود می توانید از این اموزش استفاده کنید.

همچنین ما طبق اطلاعات منتشر شده انتظار معرفی یک آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون 6C را در روز کنفرانس داریم. بر اساس اطلاعات آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود و همچنین از تکنولوژی فورس تاچ نیز بهره خواهند برد. در مورد رم این گوشی یک رم 2 گیگابایتی خواهد بود. همچنین بر اساس اطلاعات طراحی آیفون6C همانند آیفون 5C خواهد بود. با آریامونز همراه باشید.