امروز:9 فروردین 1403

آیفون 6s ممکن است از تصاویر پس زمینه متحرک بهره ببرد

تا به حال اطلاعات زیادی پیرامون آیفون جدید منتشر شده است. یکی از اطلاعاتی که از این آیفون منتشر شد، تصویر جعبه ی آیفون 6 اس پلاس می باشد. جعبه ی آیفون 6 اس پلاس یک جعبه ی سفید رنگ بود که بر روی آن عکس آیفون 6 اس پلاس کشیده شده است. این تصویر دارای یک والپیپر جالب است. والپیپر ماهی که به رنگ خردلی است. به هر حال نکته ی عجیب نبود این والپیپر در نسخه ی بتای ios 9 می باشد و همین نکته باعث شده است که پیرامون گوشی و والپیپر این گوشی شایعاتی منتشر شود. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ما انتظار معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با تکنولوژی فورس تاچ را داریم. همچنین انتظار بهره مندی آیفون های جدید از دوربین 12 مگاپیکسلی را نیز داریم. همچنین این گوشی به احتمال زیاد با رم 2 گیگابایت نیز معرفی خواهد شد.

 

همانطور که بیان شد تصویر روی جعبه ی آیفون 6 اس پلاس نشان دهنده ی یک تصویر پس زمینه ی جدید برای این گوشی است. اما گزارش ها حاکی از آن است که این تصویر پس زمینه به احتمال زیاد یک تصویر پس زمینه ی متحرک است که در لاک اسکرین آیفون های جدید نشان داده خواهد شد. همچنین پیش بینی شده است که مانند اندروید این تصاویر پیش زمینه ی زنده تعداد بیشتری داشته باشد و تصاویری هم چون برگ ریزان نیز در آن گنجانده شود.

این تصاویر در گذشته در اپل واچ دیده شده است و به نظر اپل و جانی آیو این طراحی را در آیفون جدید گنجانده است. باید صبر کرد و دید که در 18 شهریور اپل چه چیزی برای معرفی دارد.