امروز:6 اردیبهشت 1403

رده بندی فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه ی دوم 2015 ؛اپل در جایگاه دوم

ساعت هوشمند یک وسیله ی دیجیتالی دیگر در قرن جدید است. این ابزار پوشیدنی در حال حاضر به نظر کارایی چندانی ندارد و باید صبر کرد و دید که در آینده این ساعت های هوشمند چه جایگاهی خواهند داشت. به هر حال اپل و بسیاری از کمپانی های رقیب نظیر سامسونگ ، الجی و … ساعت های هوشمند مختلفی را عرضه کرده اند. اپل دیر از سایر رقبا ساعت خود را وارد بازار کرد. اینک آمار های فروش فوق العاده ای را برای اپل واچ نشان می دهد. در تحقیق جدید که از طرف  IDC انجام گرفته است سهم هر یک از کمپانی ها در فروش ساعت های هوشمند آمده است. که اپل در رتبه ی دوم فروش ساعت های هوشمند جهان قرار دارد در صورتی که فقط چند ماهی است که شروع به فروش ساعت هوشمند کرده است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های  IDC شرکت Fitbit در فروش ساعت های هوشمند در صدر است و با فروش 4.4 میلیون ساعت هوشمند در دومین 3 ماهه ی 2015 با فاصله ی 8 میلیونی از اپل در جایگاه اول قرار گرفته است. بعد از Fitbit کمپانی اپل قرار دارد. این کمپانی در این سه ماهه 3.6 میلیون اپل واچ به فروش رسانده است.

Apple-Watch-Sales-IDC

در جایگاه های بعدی Garmin  و xiaomi قرار گرفته اند و  سامسونگ در رده ی 5 این رده بندی است و با فاصله ی 3 جایگاه از اپل قرار دارد.

بر اساس گزارش IDC فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه ی دوم 2015 نسبت به سال همین زمان در سال 2014  232 درصد رشد داشته است. فروش کلی ساعت هوشمند در این سه ماهه 18.1 میلیون دستگاه بوده است.