امروز:1 اردیبهشت 1403

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در 4 رنگ معرفی خواهند شد ؛رنگ رز طلایی، رنگی جدید

چند مدت است که رنگ رز طلایی یا Rose Gold بر سر زبان ها افتاده است.  آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس که چندین روز تا رونمایی آن ها باقی نمانده است بر اساس بسیاری از اطلاعات با 4 رنگ معرفی خواهد شد. رنگ های گذشته ی آیفون خاکستری، نقره ای و طلایی بوده است و اینک باید با آغوش باز پذیرای رنگ جدیدی به نام رز طلایی باشیم. ما این خبر را چند روز پیش به شما داده بودیم اما اینک  Mark Gurman نیز در گزارشی این رنگ را تایید کرده است. با آریامونز همراه باشید.

آیفون 6 اس به همراه آیفوت 6 اس پلاس در روز 9 سپتامبر معرفی خواهند شد. این دو گوشی به احتمال زیاد به همراه آیفون 6c معرفی خواهند شد و ما باید منتظر این گوشی با طراحی آیفون 5c باشیم. آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به رم 2 گیگابایت و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. همچنین این دو گوشی با تکنولوژی فورس تاچ معرفی خواهند شد. با این قابلیت می توان برنامه های را منتشر کرد که به میزان لمس و فشار کاربر حساس باشد. در مطالب قبلی از جنس آیفون جدید نیز صحبت هایی به میان آمد و بر اساس گزارش های اپل از یک آلومنیوم با قدرت بالاتر استفاده خواهد کرد.

با آریامونز و این رویداد همراه باشید. شما می توانید رویداد های تکنولوژی را به راحتی از ستون کنار سایت آریامونز دنبال کنید.