امروز:7 اردیبهشت 1403

آیا اپل از اپل واچ گلد ارزان قیمت تر در روز چهارشنبه پرده برداری خواهد کرد

اپل با معرفی ساعت های خود مدلی به نام ادیشن را نیز معرفی کرد. این ساعت بسیار گران قیمت بود. چنان که همه در تعجب قیمت این گوشی بودند و در یک کلام کالای بسیار لوکس به شمار می رفت. برای این که شما یک ساعت اپل واچ گلد یا ادیشن را بخواهید در حال حاضر تهیه کنید باید حداقل 10 هزار دلار هزینه کنید. بعضی از مدل های اپل واچ گلد، حدود 17 تا 18 هزار دلار ارزش داشتند که واقعا نسبت به پیش بینی ها گران تر بود. اینک گزارش های رسیده است که از معرفی نسخه ی جدیدی از اپل واچ گلد با قیمت کمتر خبر می دهد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های رسیده اپل ممکن است که در مراسم معرفی آیفون 6اس و آیفوت 6 اس پلاس از ساعت هوشمند ارزان قیمت تر اپل واچ گلد پرده برداری کند. هنوز خبری از قیمت ساعت اپل واچ ادیشن ارزان قیمت اعلام نشده است اما باید انتظار قیمتی حدود 500 تا 3000 دلار را داشت.

اپل  در چهارشنبه ی این هفته آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس معرفی می کند. این دو گوشی با دوربین 12 مگاپیکسل و رم 2 گیگابایت و با قابلیت فورس تاچ معرفی خواهد شد. همچنین ابعاد این گوشی از گوشی آیفون 6 بزرگتر گزارش شده است.
باید منتظر باشیم و ببنیم که اپل در مراسم روز 18 شهریور ماه خود از اپل تی وی و آیپد جدید خود پرده برداری خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.