امروز:10 فروردین 1403

فیلم Steve Jobs: The Man in the Machine به اکران عمومی در آمد

استیور جابز موسس اپل تلاش های بسیاری را برای این کمپانی انجام داده است و یک مدیر ستودنی است. اینک فیلم جدیدی به نام Steve Jobs: The Man in the Machine ساخته شده است که زندگینامه ی استیو جابز را نشان می دهد. ساخت فیلم مدت ها پیش آغاز شده بود و از امروز این فیلم بر روی پرده ی نقره ای سینما های جهان می رود. با آریامونز همراه باشید.

از امروز فیلم استیو جابز بر روی پرده های نقره می رود. این فیلم که زندگی استیو جابز را نشان می دهد مورد انتقاد بعضی از کسانی است که او را می شناختند. Eddy Cue در مورد این فیلم می گوید

این فیلم بازتاب کم دقتی و پلیدی از دوست من است. این یک بازتاب از استیوی که من می شناختم نیست

به هر حال به هر گونه که این فیلم ساخته شده به نظر اغراق هایی نیز در آن وجود دارد که این فیلم را منطبق با استیو جابز نمی دانند. این فیلم در 3 بخش به بررسی زندگی استیو جابز می پردازد. بخش اول قبل از معرفی MAC می باشد. بخش دوم زمانی است که اپل NeXT را خریداری می کند؛ خریدی که علاوه بر بازگشت استیو جابز به اپل باعث شد که اپل iOS را طراحی کند. بخش سوم نیز تا زمان معرفی آیپاد اپل ادامه دارد.

اینک این فیلم در سینما های جهان به نمایش گذاشته شده است و با کمی صبر می توان این فیلم را از فضای مجازی دریافت کرد. با آریامونز همراه باشید.