امروز:9 فروردین 1403

ضخامت آیفون 7 کمترین مقدار را در بین آیفون ها خواهد داشت

یکی از تاکیدات اپل در طراحی گوشی های خود، ضخامت است. اپل در بسیاری از موارد بر ضخامت گوشی تاکید داشته است. این تاکید و توجه خاص را در آیفون 6 به وضوح دیدیم. اپل در طراحی آیفون 6 حتی ضخامت را از بیرون زدگی دوربین مهمتر دانسته بود. چیزی که بسیاری از کارشناسان از آن خورده گرفته بودند. اینک به نظر دقیقا یک سال قبل از معرفی آیفون 7 خبر هایی پیرامون این گوشی منتشر شده است. زمانی این خبر منتشر شده است که هنوز اپل چند دو روز دیگر گوشی جدید خود را یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را معرفی می کند. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش تحلیلگر KGI، کمپانی اپل قصد ساخت باریک ترین گوشی خود را تا کنون دارد. بر اساس گزارش های این شرکت، آیفون 7 باریک ترین آیفونی خواهد بود که تا به حال دیده ایم.

اپل اینسایدر گزارش هایی را از  اسناد منتشر شده ی Ming-Chi Kuo به دست آورده است که اپل از طراحان خود خواسته است که ضخامت آیفون 7 بین 6 تا 6.5 میلیمتر باشد. این مقدار یعنی در صورتی که طراحان این گوشی را با بیشتری ضخامت نیز طراحی کنند یعنی 6.5 میلیمیتر باز هم از گوشی های آیفون کنونی اپل نیز باریک تر خواهد بود. ضخامت آیفون 6 در حال حاضر 6.7 می باشد و خبر های حاکی از آن است که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ضخامتی بیشتر از نسل قبلی خود یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خواهند داشت.

باید صبر کرد و دید که آیا آیفون 7 با این ویژگی ها معرفی خواهد شد یا خیر! البته باید این را در نظر گرفت که فقط ضخامت کم مهم نیست و باید طراحی کلی یک طراحی ایده آل باشد.