امروز:31 فروردین 1403

تصاویر پردازنده ی A9 اپل منتشر شد

امروز خبر های پیرامون نمایشگر آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس منتشر کردیم. همانطور که در این مطلب گفته شد این دو گوشی با رزولوشن های بالاتری معرفی می شوند. اما این تنها خبر آیفون 6 اسی امروز نبود. اینک تصاویری از پردازده ی A9  اپل منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

آیفون جدید از بسیاری از ویژگی های خود را بهبود بخشیده است. از رم 2 گیگابایت که برای اولین بار در یک آیفون استفاده می شود تا تکنولوژی فورس تاچ که به احتمال زیاد در مراسم چهارشنبه به نام 3D touch شناخته خواهد شد. حتی این بهبود به نمایشگر نیز رسیده است و نمایشگر های جدید دارای وضوح بالاتری خواهند بود. اما داستان به اینجا ختم نمی شود و یکی از مهمترین بخش های این گوشی یعنی چیپست A9 اپل نیز پیشرفت کرده است.

شما می توانید بنچمارک این پردازنده را از این مطلب مشاهده کنید.

Claimed-Apple-A9-chipset (1)

تصاویر منتشر شده از این پردازنده نشان می دهد که این پردازنده با ساختار 14 نانومتری ساخته شده است که بر اساس گزارش های رسیده ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ می باشد. همچنین این پردازنده بر اساس گزارش های قبلی یک پردازنده ی 1.8 گیگاهرتزی خواهد بود.

Claimed-Apple-A9-chipset

باید صبر کرد و دید که در مراسم معرفی آیفون 6 اس وو آیفون 6 اس پلاس تیم کوک چقدر بر روی این پردازنده و کارایی آن و همچنین رم 2 گیگابایت مانور خواهد داد. با آریامونز همراه باشید.