امروز:10 فروردین 1403

تصاویر جعبه ی آیفون 6 اس خاکستری منتشر شد؛ والپیپر گلد فیش نارنجی

امشب اپل آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را معرفی می کند. یکی از مواردی که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را با سال گذشته متمایز می کند والپیپر می باشد. والپیپر های اختصاصی ای که برای هر مدل عرضه می شود یک تصاویر با کیفیتی است که به آیفون ها جلوه ای دیگر می بخشد. در گذشته جعبه ی آیفون 6 اس و والپیپر آن به نمایش در آمدند. اینک ساعاتی قبل از آیفون 6 اس جعبه ی نسخه ی خاکستری این گوشی لو رفته است. بر روی جعبه ی این نسخه والپیپر گلد فیش همانند آیفون 6 اس مشاهده می شود اما از نظر رنگ بندی تفاوت هایی دیده می شود. با آریامونز همراه باشید.

Alleged-iPhone-6s-box (1)

همانطور که در تصاویر می بینید اپل برای والپیپر اصلی گوشی جدید خود از گلدفیش استفاده کرده است. اپل در هر رنگ بندی ای از گلد فیش رنگ خاص خود استفاده می کند و در گذشته نسخه ی طلایی آن را دیدم. اینک تصاویر والپیپر رنگ خاکستری آیفون منتشر شده است.

Alleged-iPhone-6s-box

علاوه بر این اطلاعات بر اساس گزارش های منتشر شده اپل بر روی آیفون جدید خود از تصاویر متحرک برای پس زمینه استفاده خواهد کرد. چیزی که سال ها در اندروید وجود دارد و اپل هنوز اجازه ی استفاده از آن ها را بر روی آیفون نداده است.

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس بر اساس گزارش های رسیده یک گوشی با رم 2 گیگابایت و دوربین 12 مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین گفته می شود که در آیفون جدید باید منتظر فناوری فورس تاچ باشیم. فناوری که میزان لمس شما را نشان داده و دستگاه قادر است بین مقدار لمس شما تفاوت قائل شود.