امروز:1 اردیبهشت 1403

آیفون 6 اس معرفی شد؛دوربین 12 مگاپیکسلی و فناوری 3D touch

اپل از گوشی جدید خود یعنی آیفون 6 اس پرده برداری کرد. این آیفون همانطور که پیش بینی میشد دقیقا همانند آیفون 6 می باشد و تفاوت ظاهری زیادی به خود ندیده است. این آیفون همانند آیفون 6 یک آیفون 4.7 اینچی است. همانطور که که پیش بینی می شد در این گوشی از فناوری فورس تاچ استفاده شده است و همچنین دوربین این گوشی به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته است. با آریامونز همراه باشید.

گوشی جدید اپل با تغییرات ظاهری بسیار کم معرفی شد. آیفون 4.7 اینچی ما اینک از نظر درونی بسیار تغییر کرده است. اپل آیفون 6 اس را با پردازنده ی A9 معرفی کرد که بسیار سریع تر از قبل می باشد. این پردازنده از نظر پردازشی 70 درصد از A8 سریع تر است و از نظر پردازش گرافیکی 90 درصد از A8 سریع تر می باشد.

Screen-Shot-1394-06-18-at-23.31.52-w600

همچنین یکی از ویژگی های جدید آیفون 6 اس استفاده از تکنولوژی 3D touch  می باشد. این ویژگی را قبلا با نام فورس تاچ می شناختیم. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با فشردن نمایشگر به تنظیمات جدید دسترسی داشته باشید و یا اینکه کلید های میانبر را تعریف کنید.

 

یکی از ویژگی های دیگر آیفون 6 اس استفادها از دوربین 12 مگاپیکسل است. این دوربین کیفیتی همانند گذشته دارد اما از نظر ابعاد، تصویر بزرگتری در اختیار شما قرار میدهد. همچنین این دوربین قادر است فیلم بردرای 4K را برای شما انجام دهد.اما مشکل اصلی هنوز پا بر جاست و لنز دوربین از بدنه بیرون زده است.

Screen-Shot-1394-06-18-at-23.32.17-w600

اپل همچنین نمایشگر و بدنه ی گوشی را نیز آپدیت کرده است. بر روی نمایشگر محافظ ION-x قرار دارد که مقاوم تر از قبل است وهمچنین بدنه ی این گوشی از آلومینیوم قوی تری ساخته شده است.

رنگ بندی این گوشی نیز همانند خبر های منتشر شده دارای رنگ رز طلایی می باشد.

 

با ما باشید و بررسی ها ویژه ی بیشتری را دریافت کنید.