امروز:31 فروردین 1403

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون 6 اس

اپل امشب گوشی جدید خود یعنی آیفون 6 اس را معرفی کرد. یکی از مهمترین ویژگی های آیفون جدید دوربین 12 مگاپیکسلی ان است. این دوربین به نظر فقط سایز بزرگتری را خواهد داشت و تصاویر بزرگتری را ثبت می کند. اینک تصاویر از دوربین این گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

آیفون 6 اس با تفاوت ظاهری بسیار کم و تغییرات ساختاری بسیار معرفی شد. همانطور که از سری اس آیفون انتظار می رفت این گوشی از نظر سرعت بسیار قوی تر از آیفون 6 عمل می کند. گوشی آیفون 6 اس با پردازنده ی A9 معرفی شد. اپل در مورد این پردازنده معتقد است که 70 درصد از A8  سریع تر است.

همچنین آیفون 6 اس به فناوری فورس تاچ مجهز بود. این فناوری 3D touch نامیده شد و با آن می توانید به راحتی با فشار بر روی نمایشگر میزان منوی تنظیمات و … را باز کنید.

همجنین این گوشی در 4 رتگ عرضه شد. سفید، طلایی، خاکستری و رز طلایی رنگ بندی آیفون 6 اس می باشند.

First-iPhone-6s-camera-samples First-iPhone-6s-camera-samples-1 First-iPhone-6s-camera-samples-2 First-iPhone-6s-camera-samples-3 First-iPhone-6s-camera-samples-4 First-iPhone-6s-camera-samples-5 First-iPhone-6s-camera-samples-6 First-iPhone-6s-camera-samples-7 First-iPhone-6s-camera-samples-8 First-iPhone-6s-camera-samples-9 First-iPhone-6s-camera-samples-10 First-iPhone-6s-camera-samples-11 hero_6s_large