امروز:9 فروردین 1403

آموزش: انتقال آسان فایل ها و اطلاعات از اندروید به آیفون (iOS 9)

در دنیای موبایل سیستم عامل های مختلفی وجود دارد و برای همین در صورتی که شما قصد انتقال از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را داشته باشید اطمینان از انتقال کامل اطلاعات یکی از دغدغه ها ی کاربران است. با انتشار iOS 9 اپل برنامه ی جدیدی را برای کاربران اندورید در گوگل پلی منتشر کرد. برنامه ی “Switch to iOS from Android” برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را از اندورید به آی او اس منتقل کنید. با آریامونز همراه باشید.

برای انتقال از اندروید به آی او اس شما ابتدا باید برنامه ی “Move to iOS” را نصب کنید.(لینک دانلود از گوگل پلی)

سپس گوشی جدید خود را که تهیه کردید(سیستم عامل iOS 9) را روشن کرده و در مراحل ابتدایی نصب گزینه ای برای انتقال از اندروید به آیفون وجود دارد. با انتخاب این گزینه یک کد به شما داده می شود که می توانید آن را در برنامه اندروید بزنید.

 

بعد از آن این دو برنامه از طریق یک وایرلس شخصی به هم متصل می شوند و شما به راحتی و با سرعت بالا می توانید مخاطبین، پیام ها، تصاویر، ویدئو ها، بوکمارک مرورگر، ایمیل اکانت، تقویم و برنامه ها ی رایگاه را به آیفون منتقل کنید. البته برنامه های رایگان لیست شده و از طریق اپ استور برای شما دانلود می شود. البته برنامه های پولی را نیز شما می توانید به گونه در آیفون خود ثبت کنید و بعدا خریداری کنید. اپل به شما این امکان را می دهد که برنامه های پولی را به لیست انتظار اضافه کنید و بعدا خریداری کنید.
1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8)