امروز:9 فروردین 1403

آموزش: 5 ویژگی کارآمد iOS 9 که ممکن است از آن استفاده نکرده باشید

اپل آپدیت آی او اس 9 خود را چندی پیش روانه ی دستگاه های اپلی کرد. در گذشته تفاوت های آی او اس 9 و بهبود های آن را برای شما بیان کردیم اما اینک 5 قابلیت بسیار مهم و کارآمد آی او اس 9 را متذکر می شویم که به صورت بسیار بهینه از سیستم عامل خود استفاده کنید. با آریامونز همراه باشید.

قابلیت Wi-Fi Assist

این قابلیت اینترنت بهتر را از بین وایرلس و اینترنت خط شما را انتخاب می کند. به صورتی که در صورتی که سرعت اینترنت وای فا کاهش یابد خود گوشی از اینترنت سیم کارت استفاده می کند.

Wi-Fi-Assist

استریم موزیک با کیفیت بالا

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از اپل موزیک استفاده می کنند ممکن است خواسته باشید با اینترنت سیم کارت خود به موزیک ها گوش دهید اما متاسفانه کیفیت پایین بوده است. شما با قابلیت جدید می توانید با  اینترنت سیم کارت نیز با بالاترین کیفیت به موزیک های اپل موزیک گوشی دهید.

Virtual-back-key (3)

قابلیت درخواست سایت دسکتاپی

یکی از ویژگی های بسیار بهینه ی آی او اس 9 این است که شما به راحتی می توانید یک سایت موبایلی را به صورت دسکتاپی ببنید. برای این کار باید بر روی گزینه ی رفرش چند ثانیه نگه دارید و پس از آن به راحتی می توانید گزینه ی سایت دسکتاپی را انتخاب کنید.

 

Virtual-back-key (1)

 

کلید مجازی برگشت به برنامه ی اصلی در آی او اس 9

یکی از قابلیت ها ی مهم آی او اس 9 و کارآمد آن کلید برگشت به برنامه ی اصلی می باشد. زمانی را به یاد آوردید که در حال کار در برنامه ای هستید و یک پیام یا ایمیل برای شما ارسال می شود و شما با دیدن نوتیفیکیشن به بر روی آن کلیک می کنید. بعد از دیدن ایمیل با این دکمه ی مجازی به راحتی می توانید به برنامه ی قبل برگردید.

Virtual-back-key (2)