امروز:10 فروردین 1403

بلک بری تا آخر سال 2 اسمارت فون جدید اندرویدی به بازار عرضه خواهد کرد

شرکت کانادایی بلک بری در تولید گوشی های هوشمند بازار خوبی ندارد اما با این حال قصد بیرون آمدن ندارد و می خواهد در سال 2015 دو اسمارت فون جدید اندرویدی به بازار عرضه کند . احتمالا یکی از این دو گوشی با این شکل وارد بازار می شود . با آریامونز همراه باشید …

امسال دو گوشی جدیدی اندرویدی از بلک بری وارد بازار می شو که یکی از آنها اسم رمز بلک بری ونیز دارد . این اسمارت فون نمایشگر با رزولوشن 4K دارد و سخت افزار قوی خواهد داشت و می تواند با حریفان بازار نیز رقابت کند . گوشی دیگر بلک بری اسم رمز بلک پری پراگ دارد که به احتمال زیاد شبیه به گوشی بلک بری Z3 خواهد بود .

تصویری را کاربر توئیتر به نام eveleaks@ از این گوشی منتشر کرده که خیلی شبیه به بلک بری پاسپورت است . صفحه کلید QWERTY گوشی سه ردیف کلید دارد . اگر عکس این گوشی به درستی منتشر شده باشد شباهت زیادی به بلک بری پاسپورت دارد و از نظر سخت افزاری در گروه اسمارت فون های رده بالا می باشد .

یکی از گوشی‌های اندرویدی آینده بلک‌بری احتمالا این شکلی خواهد بود _ فارنت003309

این گوشی صفحه کلید نرم افزاری نیز دارد که مربوط به اندروید آب نبات چوبی می باشد ، پس احتمالا این  گوشی سیستم عامل اندروید خواهد داشت . به غیر از صفحه کلید هیچ مشخصات دیگری از دو اسمارت فون جدید بلک بری منتشر نشده است .

جان چن ، مدیرعامل شرکت بلک بری اعلام کرده است که به احتمال زیادی اسمارت فون های بلک بری با سیستم عامل اندروید عرضه می شود و البته به ضعف های امنیتی این سیستم عامل نیز اشاره کرد و با نارضایتی گفت : اگر سیستم عامل اندروید به حدکافی امنیت داشت ما در اسمارت فون هایمان از آن استفاده می کنیم . اطلاعات ضد و نقیضی از استفاده از اندروید در بلک بری به گوش می رسد ، با این حال باید تا آخر سال میلادی صبر کنیم و ببینیم این شرکت کانادایی اسمارت فون هایش را با چه مشخصاتی وارد بازار می کند و آیا خواهد توانست سهم بیشتری از بازار را به دست آورد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم