امروز:31 فروردین 1403

استفا مدیرعامل توییتر!

دیک کاستلو، مدیرعامل توییتر اعلام کرده است که به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و بعد از او جک دورسی از مؤسسین توییتر به طور موقت در سمت او مشغول به کار خواهد شد تا مدیر عامل جدید انتخاب و معرفی شود.با آریامونز همراه باشید…

در ماه های گذشته سهام توییتر افت قابل توجهی داشته و رشد کاربران نیز ناپایدار بوده این دو عامل موجب شد تا سهامداران اعتراض های شدیدی داشته باشند و نهایتا نتیجه فشار های وارد شده استفا کاستلو است.این جدایی در حالیست که شایعات فروش توییتر به گوگل به گوش می رسد.

پاسخ کاستلو به این شایعات :«ما وظیفه داریم تمام تلاشمان را به کار بندیم تا ارزش توییتر را برای سهام داران، افزایش دهیم. در این میان دلیلی نمی بینیم که از پس این کار به عنوان یک شرکت مستقل بر نیاییم. هیئت مدیره البته با وظیفه سرپرستی خود به خوبی آشنا است و هر پیشنهادی را به دقت بررسی می کند.»

متن منتشر شده از Dick Costolo: «من به شدت به تیم توییتر افتخار می کند و به دست آورد های این تیم در طول شش سال حضورم در توییتر، می بالم. ما در طول این مدت استراتژی مشخصی را دنبال کردیم که به لطف آن تمام اولویت ها در این شش سال برایمان شفاف بود. ما مدیران و رهبرانی داشتیم که در این مدت با فعالیت خود ما را در راستای رسیدن به اهدافمان یاری کردند. قطعا هیچ کس به جز Jack Dorsey وجود ندارد که در تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، هدایت شرکت را در دست گیرد.»

 

 

اشتراک گذاری

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی