امروز:30 فروردین 1403

ایسر گوشی Jade Primo را با سیستم عامل ویندوز 10 و به عنوان اولین گوشی با قابلیت زنجیره ای این ویندوز معرفی کرد

ایسر در حال برگزاری مراسم خود است. این کمپانی تا به حال سه گوشی مختلف را معرفی کرده است. یک گوشی مخصوص گیمینگ و دو گوشی دیگر ، دو گوشی پایین رده! چهارمین گوشی ایسر Jade Primo می باشد. این گوشی به ویندوز 10 مجهز است. آن چیزی که این گوشی را از دیگر گوشی های کل بازار متمایز می کند ویژگی جدید زنجیره ای می باشد. این ویژگی برای اولین بار در گوشی های جهان به کار رفته است و قدرت گرفته از ویندوز 10 می باشد. با آریامونز همراه باشید.

در نمایشگاه IFA 2015  ایسر گوشی Jade Primo را با سیستم عامل ویندوز 10 معرفی کرد. همانطور که بیان شد این گوشی به قابلیت زنجیره ای مجهز است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که به اتصال این گوشی به یک نمایشگر از یک کامپیوتر همراه بهره ببرید.  شما می توانید به راحتی به این گوشی کیبرد و موس متصل کنید و به راحتی  با استفاده از یک نماشگر یک کامپیوتر همراه را برای خود داشته باشید.

این گوشی قادر است برنامه های ویندوز 10 یونیورسال را که بر پایه ی ویندوز 32 بیتی می باشد را با محدودیت هایی اجرا کند. پردازنده ی این گوشی پردازنده ی اسنپرداگون 808 می باشد. این گوشی یک گوشی 5.5 اینچی است که از نمایشگر امولد بهره می برد و رزولوشن فول اچ دی را برای کاربران به همراه می آورد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین 21 مگاپیسکلی اصلی ودوربین 8 مگاپیکسلی سلفی سخت گفت.

زمان معرفی و قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست. با ما همراه باشید.