امروز:9 فروردین 1403

اسکرین شات‌های فاش شده از اپلیکیشن photo گوگل

اخیرا اسکرین شات‌هایی از محیط اپلیکیشن جدید Photo گوگل که احتمال داده می‌شود در جریان کنفرانس توسعه دهندگان در هفته آینده معرفی شود فاش شده‌اند که وجود امکانات آشنا و همچنین قابلیت‌های جدید در این اپلیکیشن را نشان می‌دهند.

 

در این اپلیکیشن امکان پشتیبان‌گیری خودکار از تصاویر موجود و بازگردانی آن‌ها بر اساس تاریخ روز یا ماه آن‌ها فراهم شده است. همچنین امکان نمایش تصاویر مانند روش نمایش در گوگل پلاس نیز وجود دارد. از جمله قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن می‌توان به Assistant اشاره کرد، با این ویژگی می‌توان از تصاویر موجود یک ویدیو، انیمیشن، داستان و … پرداخت که این قابلیت با نگه داشتن تصاویر در قالب ویدیو یا فرمت‌های دیگر، کمی از میزان حافظه‌ی اشغال شده را کاهش خواهد داد. این قابلیت جایگزین ویژگی Auto Awesome شده است. یکی از مواردی که می‌توان به روشنی دید، جدا شدن تصاویر از گوگل پلاس است.

 

 

a49191be4f77543b0ace1c7c501f30df_XL

 

PhotoAppHead

 

اپلیکیشن Photo امکان جستجوی تصاویر براساس موضوع‌های خاصی نظیر اشیا، انسان‌ها و حیوانات را فراهم کرده است. همچنین با یک لینک ساده می‌توان تصویر مورد نظر را از طریق پیام کوتاه یا موارد دیگر به اشتراک گذاشت. در زمان اشتراک‌گذاری می‌‌توان متادیتای تصاویر را حذف کرد تا هر زمان که بخواهیم آلبوم به اشتراک گذاشته شده را از طریق لینک ایجاد شده، حذف کنیم.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.