امروز:10 فروردین 1403

در نسخه جدید گوگل کروم باتری کمتری استفاده می شود

کروم یک مرورگر محبوب اینترنت است که توسط کمپانی گوگل عرضه شده است و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است . تنها مشکلی که این مرورگر دارد مصرف زیاد باتری است که در تمام سیستم عامل ها این مشکل وجود دارد .
البته از سوی کمپانی گوگل راه حل هایی برای کاهش مصرف باتری ارائه شده است که ظاهرا موفق بوده است . مهندس توسعه مرورگر کروم ، Peter Kasting در صفحه گوگل پلاس خود در این باره توضیحات بیشتری داده است . با آریامونز همراه باشید .

مهندس توسعه کروم در اکانت گوگل پلاس خود گفته است که روی مرورگر کروم با هدف کاهش مصرف باتری سیستم عامل در حال کار هستیم و در نسخه بعدی کروم این تغییرات دیده خواهد شد .

تغییراتی چون بارگزاری صفحات ، بارگزاری تب ها و غیرفعال کردن آن ها و اولویت بندی تب ها که باعث کاهش مصرف باتری در سیستم عامل شما توسط کروم خواهد شد .
با انجام این تغییرات استفاده بهینه تری از CPU خواهد شد . او مشکل کروم را می پذیرد و می داند که کاربران از مصرف زیاد باتری توسط کروم راضی نیستند اما به آنها وعده می دهد که این مشکلات در این مرورگر محبوب رفع خواهد شد .

نسخه جدید گوگل کروم با نام نسخه بتا به دست کاربران خواهد رسید که با حذف فایلهای فلش غیرضروری در این مرورگر ، باتری کمتری مصرف خواهد شد . کاربران مک و ویندوز روی این ویژگی تاکید دارند و اعلام کردند که باتری کمتری مصرف شده است .

او وعده داد تا دو ماه آینده نسخه بتا مرورگر کروم عرضه خواهد شد و این آپدیت برای تمام کاربران ارسال می شود . پس از آن کاربران می توانند از این مرورگر با مصرف باتری کمتری استفاده کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم