امروز:6 اردیبهشت 1403

جیمیل از هوش مصنوعی برای شناسایی اسپم ها، استفاده می کند

اخیرا گوگل توانسته است سیستم شناسایی اسپم را به طوری طراحی کند که با استفاده از هوش مصنوعی آن ها را تشخیص دهد .این سیستم دارای الگوریتم های یادگیری نیز می باشد و به مرور زمان توسعه پیدا می کند. همچنین این کمپانی مدعی شده که این سیستم می تواند ایمیل های مخرب را از خوب تشخیص دهد و آن ها را از بین ببرد و جلوی هک شدن سیستم شما را بگیرد.

همچنین گوگل به آن دسته از کسانی که بسیار زیاد ایمل ارسال می کنند نیز توجه خاصی دارد و آن ها را زیر نظر خود می گیرد. کمپانی ها نیز می توانند ایمیل های خود را از طریق این سیستم چک کنند.

it_photo_151216

برای نمونه وقتی یک کمپانی، ایمیلی سالم را می فرستد؛ می تواند تعداد دفعاتی که دریافت کنندگان آن ایمیل را به نام اسپم شناسایی کرده اند را مشاهده کند. و با این اطلاعات می تواند به آن ها در دفعات بعدی بشناساند که ایمیل ها اسپم نبوده و سالم می باشد. البته با وجود این سیستم، گوگل تاکید کرده که دیگر ایمیل ها به پوشه اسپم نخواهد رفت و فقط تعداد محدودی از ایمیل ها به عنوان اسپم شناخته خواهد شد.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.