امروز:5 اردیبهشت 1403

گوگل و موتورولا نکسوس 6 را با اسکنر اثر انگشت عرضه می کنند

در اوایل سال 2015 دنیس ووساید ، مدیرعامل سابق شرکت موتورولا بیان کرد شرکت موتورولا و گوگل در نظر دارند در کنار هم گوشی نکسوس 6 که دارای اسکنر اثر انگشت می باشد را عرضه کنند .

تصاویری در چین منتشر شده است که ظاهرا به این گوشی تعلق دارد . با آریامونز همراه باشید …

مدیرعامل موتورولا اعلام کرده بود که اسمارت فون نکسوس 6 با اسکنر اثر انگشت که در قسمت پشتی گوشی قرار دارد ، معرفی می شود . در واقع این اسکنر قرار بود در حفره ای بزرگ در قسمت پشتی گوشی قرار بگیرد . یعنی در جای لوگوی موتورولا در نسخه تجاری آن باشد .

پس از آن شرکت گوگل و موتورولا تصمیم گرفتند این اسمارت فون را بدون حسگر اثر انگشت عرضه کنند و دلیل شان این بود که اپل بهترین تامین کننده حسگرها را خریده است . در ادامه تصاویری از این اسمارت فون را مشاهده کنید .

1

2

3

 

در این تصاویر نرم افزاری که امکان قفل گشایی گوشی یا امکان خرید آنلاین را داشته باشد نشان داده نمی شود . سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی از حسگر اثر انگشت پشتیبانی نمی کند و گوگل برای تعبیه کردن حسگر در این گوشی مجبور بوده که تغییرات نرم افزاری را لحاظ کند .

دو ماه پیش سیستم عامل اندروید M به پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت مجهز شد که این بهبود در کنفرانس Google I/O اعلام شد و نظرات زیادی را جذب کرد . حالا دیگر اندروید از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می کند و به احتمال زیاد نکسوس های بعدی شرکت گوگل با این حسگر معرفی می شوند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم