امروز:28 فروردین 1403

مشکلات نام تجاری شرکت جدید آلفابت؛ آلفابت یک بخش زیر مجموعه ی BMW می باشد

گوگل چند روز پیش اعلام کرد که شرکت جدیدی را دایر کرده است و گوگل یکی از بخش های شرکت جدید خواهد بود. شرکت جدید الفابت نام دارد و همگان در تعجب هستند که چگونه این اتفاق صورت گرفت. لری پیچ در مورد این کار خود، آن را برای مدیریت بهتر و پیشرفت بیشتر دانست و گفت که هر شرکت تکنولوژی برای پیشرفت های بسیار خوب به تغییرات بنیادی نیاز دارد. به هر حال این صحبت های لری پیج را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم. اما با اعلام این خبر مشکل جدیدی برای گوگل و شرکت جدید آلفابت به وجود آمده است. کمپانی BMW اعلام کرده است که آلفابت یکی از بخش های زیر مجموعه ی BMW می باشد. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که بیان شد BMW اعلام کرده است که یکی از شرکت های زیر مجموعه ی BMW آلفابت می باشد. موضوع زمانی جالب به نظر می رسد که شما وقتی دامنه ی Alphabet.com این دامنه برای BMW می باشد و آدرس سایت شرکت آلفابت جدید   abc.xyz می باشد.

روز سه شنبه سخنگوی شرکت BMW اعلام کرد:

قبل از اینکه آقای پیج و آقای برین، شرکت جدید خود را پایه ریزی کنند، هیچ  صحبتی با ما درباره انتخاب دامین و نام تجاری صورت نگرفته است.

خانم Sandstede، سخنگوی BMW همچنین اضافه کرد که

“آلفابت” یکی از بخش‌های فعال شرکت BMW بوده و به همین علت حتما پیگیر موضوع انتخاب دامین و نام تجاری خواهد بود.

 

 

نمی توان این موضوع را یک اتفاق تصور کرد. مخصوصا برای شرکتی به اسم گوگل! در ضمن همانطور که از دامنه های مشاهده می شود دامنه ی Alphabet در دست bmw بوده است و گوگل قطعا از این موضوع آگاه بوده است.باید دید که در آینده گوگل چه اقدامی انجام خواهد داد.