امروز:9 فروردین 1403

بنچمارک تبلت نکسوس 8 منتشر شد

گوگل امسال با شیوه ی جدیدی بخش نکسوس خود را سازماندهی می کند. هر سال گوگل یک گوشی نکسوس و یک تبلت نکسوس را معرفی می کند. اما به نظر امسال اوضاع کمی فرق کرده است. گوگل در سال 2015 قصد معرفی 2 گوشی نکسوس و یک تبلت نکسوس را دارد. در گذشته در مطالبی پیرامون گوشی های نکسوس سخن گفتیم. این دو گوشی توسط دو کمپانی مختلف هوآوی و الجی عرضه خواهند شد. اما امروز اطلاعاتی پیرامون تبلت نکسوس 8 منتشر شد. آنچه که منتشر شده است یک بنچمارک از این تبلت می باشد . با آریامونز همراه باشید.

انچه در این بنچمارک می توان به وضوح دید استفاده از اندروید 5.1.1 در تبلت جدید نکسوس 8 می باشد. با توجه به معرفی اندروید 6 (مارشمالو) همه انتظار دارند که تبلت و گوشی های جدید نکسوس با اندروید 6 معرفی شوند.

NexusBench

 

از مشخصات دیگری که می توان در بنچمارک تبلت نکسوس 8 مشاهده کرده، استفاده از پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز می باشد. با توجه به این مشخصات به نظر پردازنده ساخته ی شرکت مدیا تک خواهد بود. همچنین صفحه نمایش  این تبلت یک صفحه 8 اینچی خواهد بود.

در حال حاضر نکسوس 7 توسط ایسوس، نکسو 9 توسط اچ تی سی و نکسوس 10 توسط سامسونگ ساخته می شوند و هنوز اطلاعاتی پیرامون کمپانی سازنده ی نکسوس 8 وجود ندارد