امروز:10 فروردین 1403

رندر های نهایی نکسوس الجی منتشر شد

گوگل در حال حاضر در حال آماده شدن برای معرفی دو گوشی جدید است. دو گوشی نکسوس که توسط دو کمپانی مختلف ساخته شده اند. گوگل این دو گوشی را در 29 سپتامبر در مراسم معرفی محصولات خود در سانفرانسیسکو معرفی می کند. بر اساس گزارش ها دو گوشی نکسوس توسط دو کمپانی در ساخته شدن هستند. گوشی نکسوس الجی و گوشی دیگری که توسط هوآوی ساخته می شود. امروز تصاویر جدیدی از نسخه ی نهایی نکسوس الجی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

AndroidPit امروز رندر هایی از هوآوی الجی منتشر کرد. این رندر ها از نسخه ی نهایی نکسوس الجی منتشر شده است که به احتمال زیاد نکسوس 5 نام خواهد داشت. این تصاویر فقط نمایی از پشت این گوشی را نشان می دهد. بر اساس این تصاویر این گوشی به یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی مجهز است همچنین به یک دوربین 13 مگاپیکسل با فکوس لیزری خودکار می باشد.

Is-this-the-final-design-of-the-Nexus-5-2015 (1)

بر اساس گزارش ها نکسوس 5 الجی در رنگهای مشکلی و آبی کم رنگ در دسترس خواهد بود. همچنین این گوشی به یک نمایشگر QHD با سایز 5.2 اینچ  و پردازنده ی 6 هسته ای اسنپدراگون 808 نیز مجهز خواهد شد. رم این گوشی نیز 3 گیگابایت خواهد بود و سیستم عامل کارخانه ی این گوشی اندروید 6 مارشاملو خواهد بود.