امروز:1 اردیبهشت 1403

استفاده از محافظ صفحه نمایش گوشی آری یا نه؟

گاهی اوقات لازم است که برای مراقبت از گوشی در مقابل ضربات از محافظ صفحه نمایش استفاده کنیم. حتما برای شما هم پیش آمده که گوشیتان از دستتان افتاده باشد. در این زمان اولین نگرانی که وجود دارد شکستن صفحه نمایش گوشی است. چرا که صفحه نمایش گوشیهای امروزی گران‌ترین قسمت آن است.

 امروزه  انواع زیادی محافظ در بازار وجود دارد. به دلیل آنکه گران‌ترین بخش گوشی‌های هوشمند امروزی صفحه نمایش آن است و تجربه نشان داده که  در اکثر مواقعی که گوشیهای هوشمند از سمت صفحه نمایش آن به زمین می افتند صفحه نمایش این گوشیها می شکند یا خط بر می دارد حتی اگر این گوشیها ضدخش و مقاوم در برابر شکستن باشند.  هم به دفعات نشان داده است که وقتی گوشی‌ها از سمت نمایشگر به زمین می‌افتند در اکثر مواقع نمایشگر می‌شکند یا خط بر می‌دارد. تعویض صفحه نمایش هم بسیار هزینه بر است بخصوص اگر این صفحه نمایش ها از نوع سوپر آمولد باشد که به نوعی در انحصار سامسونگ است.

برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خود علاوه بر اینکه باید دقت کنید تا گوشیتان بر روی سطوح سفت نیفتد شما می توانید از محافظ صفحه نیز استفاده کنید.چرا که محافظ صفحه نمایش از گوشی در مقابل بسیاری از صدمات و ضربه ها به صفحه نمایش محافظت می کند.  محافظ‌ها از خش افتادن روی نمایشگر جلوگیری کرده و برخی از آن‌ها باعث کاهش بازتاب نور هم می‌شوند که بخصوص در نور خورشید و کاهش بازتاب آن مفید است که یکی از دلایل توصیه به استفاده از محافظ صفحه نمایش همین است.

اما برخی از کاربران اعقتاد دارند که باید از گوشی لذت برد و استفاده از محافظ صفحه نمایش از زیبایی این گوشیها می کاهد.

 

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره