امروز:28 فروردین 1403

آموزش: حل مشکل شارژر و شارژ نشدن گوشی موبایل

شاید یکی از شایع ترین مشکلات در دنیای امروزی برای گوشی های موبایل مشکل شارژ نشدن باشد. شما به هر طریقی ممکن است تلاش کرده باشید که این مشکل را حل کنید اما نتوانسته اید و حتی ممکن است متوجه مشکل اصلی نشده باشید. امروز ما در آریامونز قصد داریم روش حل مشکلات شارژ گوشی همراه را به شما بیاموزیم. با آریامونز همراه باشید.

مشکل : یکی از مشکل های رایج این است که وقتی شما گوشی خود را به شارژر وصل می کنید آیکون شارژ فعال نمی شود و یا حتی ایکون شارژ دیده می شود ولی بسیار کند شاؤز انجام می گیرد. برای این که عیب را پیدا کنید مراجل زیر را با ما همراه باشید.

Screen-Shot-2013-06-02-at-6.02.46-PM

اولین مورد به بررسی سیم شارژ بپردازید. در صورتی که با تکان دادن سیم شارژر گوشی شما شارژ می شود کابل شارژ شما مشکل دارد و باید تعویض شود.

در صورتی که در مرحله ی قبل سیم شارژر شما مشکل نداشت اینک پورت شارژر خود و گوشی را بررسی کنید و از وجود نداشتن پرز، گرد و غبار اطمینان حاصل کنید. بعد از گرد گیری دوباره گوشی خود را به شارژر وصل کنید و در صورتی که مشکل بر طرف نشده است مراحل زیر را ادامه دهید.

ipad-not-charging-600x450

در مرحله ی بعد پورت داخل گوشی را بررسی کنید. با کمی بررسی اگر جای فیش کمی از حالت معمول فاصله گرفته است شما می توانید آن را با سنجاق و … با جای اولیه خود بر گردانید و ممکن است که با این کار به راحتی مشکل بر طرف شود.

در صورتی که روش های بالا جواب مشکل شما را نداد ممکن است مشکل از باتری شما باشد و با تعویض باتری این مشکل حل می شود.

در صورتی که مشکلات شما با این روش ها حل نشد می تواند در نظر ها با ما در میان بگذارید.