امروز:29 فروردین 1403

آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید شماره تلفن خود را تغییر دهید و با مشکلات زیادی رو به رو خواهید بود. یکی از مهمترین مشکلات این است که مخاطبان شما چگونه از شماره تلفن جدید شما با خبر شوند. اما خب مشکلات دیگری نیز هستند. مانند آن که شما بخواهید تمام پیام های پیام رسان های خود را به شماره جدید منتقل کنید. برای این کار برنامه های محدودی به شما این قابلیت را می دهند. یکی از کامل ترین پیام رسان ها از هر نظر تلگرام است. شما با تلگرام به راحتی با استفاده از جدیدترین پلتفورم ها می توانید با دوستان خود ارتباط بر قرار کنید. همچنین فایل هایی با ظرفیت بسیار بالا را با دیگران به اشتراک بگذارید. به هر حال این ها قابلیت های عمده ی تلگرام می باشد اما قابلیت های دیگری نیز وجود دارد از جمله انها تغییر شماره تلفن! بله تغییر شماره تلفن شما به راحتی با تلگرام می تواندی شماره تلفن خود را تغییر دهید. برای این کار فقط کافی است چند قدم در ادامه را با آریامونز همراه باشید.

قابلیت تغییر شماره تلفن تلگرام به شما این امکان را می دهد که شماره ی قدیم خود را به شماره ی جدید تبدیل کنید. به این صورت شما با تغییر شماره تلفن، شماره جدید خود را نیز در لیست مخاطبان و در گوشی آن ها سیو خواهید کرد و تمام پیام ها و چت ها ی خصوصی شما به شماره ی جدید منتقل می شود.

برای شروع کار ابتدا به منوی تنظیمات بروید. در منوی تنظیمات بر روی شماره تلفن خود کلیک کنید. در این صفحه گزینه ای به نام change my phone number را خواهید دید.

بر روی این گزینه کلیک کنید.

photo_2015-08-11_18-40-04-2

اینک پیام داده شده را تایید کنید و شماره ی جدید خود را وارد کنید.

photo_2015-08-11_18-39-57

بعد از دریافت پیامک کد امنیتی را در گوشی خود وارد کنید. و به همین راحتی پیام ها و شماره ی شما تغییر پیدا کرد و مخاطبان شما نیز شماره ی جدید را خواهند داشت.

 شما می توانید مشکلات خود را در مورد تلگرام در این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین دیگر آموزش های تلگرام را می توانید در این بخش بیابید.