امروز:31 فروردین 1403

ویندوز 10 یکی دیگر از به روز رسانی های تجمعی را دریافت می کند

مایکروسافت یکی دیگر از به روز رسانی تجمعی را برای ویندوز 10 منتشر کرد.

در حال حاضر آخرین به روز رسانی، KB3081438 در دسترس است، اما به نظر نمی رسد پیشرفت قابل توجهی کرده باشد. با این حال، ما شک داریم آخرین به روز رسانی بهبود چشمگیری را برای ویندوز داشته باشد. متاسفانه، به روز رسانی با هر تغییرات آمده است، بنابراین ما واقعا نمی توانیم بگوییم چه چیز جدیدی بهبود یافته است.

شایان ذکر است که این به روز رسانی تجمعی دوم برای ویندوز 10 این هفته منتشر شده است.

این شرکت به تازگی KB890830 ارائه داده است که معرفی یک به روز رسانی جدید برای ویندوز، نرمافزارهای مخرب و ابزار و افزارهای جایجایی است و KB3087916 که برای معرفی به روز رسانی امنیتی برای فلش پلیر اینترنت اکسپلورر است.

به طور معمول، اگر شما می خواهید آخرین به روزرسانی تجمعی را دانلود و دریافت کنید، کافی است برنامه تنظیمات (Settings app) را باز کرده و به بخش به روز رسانی (Update) و از آنجا به روز رسانی امنیتی (Security update) بروید و به روز رسانی را  بررسی کنید.

پس از دانلود به روز رسانی تجمعی، ویندوز به شما اجازه می دهد به طور مستقیم به روز رسانی را انجام دهید. با این حال شما می توانید حتی زمانی مشخص را انتخاب کنید تا در آن زمان نصب و راه اندازی انجام شود و به طور خودکار بروز رسانی انجام گیرد.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید